FARA ZAHAR

Afiseaza: 1-21 din 145 produse

 Filtre

ÎNDULCEȘTE-TE CU PRODUSE FĂRĂ ZAHĂR

 

Zahărul, arată studiile, este un drog care provoacă dependență. OMS recomandă adulților să consume maxim 25 g zahăr/ zi iar copiilor maxim 15 g zahăr/  zi. Din păcate acesta este ascuns in cele mai banale produse procesate, iar dulciurile și sucurile conțin cantități enorme de zahăr.

Astfel, mulți adulți și mai ales copii mănâncă mult mai mult zahăr decât recomandă autoritățile.
 

Consumul excesiv de zahăr predispune și, în timp chiar provoacă nenumărate boli:

- obezitatea și sindromul metabolic
- boli de inimă
- diabet de tip 2
- tensiune arterială crescută
- colesterol ridicat
- inflamație cronică
- boală hepatică grasă nealcoolică
- placa dentară și carii dentare

Ce face o dietă fără zahăr pentru corpul tău?

- scade apetitul și crește senzatia de sațietate, ajutându-te să slăbești
- crește nivelul de energie
- sporește claritatea mentală
- te ajută să ai o dantură fără carii
- crește longevitatea
- îmbunătățește calitatea somnului
- reduce anxietatea
Înlocuirea alimentelor bogate în zahăr cu opțiuni sănătoase poate ajuta o persoană să obțină toate vitaminele și mineralele esențiale fără calorii în plus. De asemenea, te poate ajuta să slăbești, dacă este cazul.

Cu ce poți  înlocui zahărul astfel încît să mănânci și gustos și sănătos?

- În primul rând, adăugați fructe proaspete sau fructe uscate în cereale sau fulgi de ovăz în loc să adăugați zahăr.
- În al doilea rând, folosiți migdale, vanilie, portocale sau lămâie în loc să adăugați zahăr.
- Adăugați condimente precum ghimbir sau scorțișoară
 

Iată câteva sfaturi care să vă ajute să respectați o dietă care nu conține:

- Consumați mai multe proteine, cum ar fi:  pește, păsări de curte, carne slabă, legume bogate în proteine, nuci și semințe.
- Consumați alimente bogate în fibre alimentare pentru a reduce senzația de foame (legume, fasole și leguminoase).
- Beți multă apă .
- Evitați îndulcitorii artificiali deoarece încurajează pofta de zahăr.
- Evitați situațiile stresante ce determină creșterea poftei de zahăr.
- Faceți antrenamente regulate, vă va ajuta să reduceți stresul și să vă creșteți nivelul de energie.
- Dormiți suficient.

Țineți minte:
- Citiți cu atenție etichetele alimentelor, comparați-le și alegeți produsele cu cel mai mic conținut de zaharuri adăugate.
- Zahărul este adesea măsurat în grame pe etichete, 4 g este egal cu 1 linguriță.
- Fructele vin fără eticheta alimentară pe piață, deci căutați informațiile nutriționale online.

Așa că, fie că ești diabetic, fie că dorești să te hrănești sănătos aici găsești cu siguranță un gustos desert fără zahăr care să te ajute în dieta ta: dulciuri fără zahărsucuri fără zahăr, gemuri fără zahăr, piureuri fără zahăr, cremă de ciocolată fără zahăr.
O mulțime de variante delicioase care așteaptă să le descoperi, putând beneficia de suportul echipei Bioveg în alegerea acestora.

Suport clienti 09:00- 16:00

0752210771 contact@bioveg.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!