Cum plasez o comanda?
Gasesti toate informatiile si pasii pe care trebuie sa ii urmezi in plasarea undei comenzi aici: https://www.bioveg.ro/cum-cumpar
Pot sa cumpar fara sa am cont creat?
Da, nu este necesar sa ai cont creat pentru a putea plasa comenzi.
Ce fac daca am uitat parola contului meu?
Te rugam sa folosesti optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Intra in cont.
Cum pot sa modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, te rugam sa te autentifici in contul tau si sa accesezi in functie de ce anume vrei sa schimbi una din optiunile Profil sau Livrare si Facturare.
Pot modifica o comanda plasata?
In cazul vrei sa modifici o comanda, te rugam sa ne contactatezi telefonic la nr 0742203383 sau pe mail contact@bioveg.ro .
Pot afla informatii despre comenzile anterioare?
Da, poti verifica istoricul comenzilor tale in sectiunea Istoric comenzi din contul tau.
Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
In contul tau, in sectiunea Livrare si Facturare poti adauga adresa de livrare unde doresti sa iti trimitem comanda.
Pot comanda daca sunt persoana juridica?
Da, iti vom livra comanda daca esti persoana juridica. Daca iti doresti sa primesti facture fiscala pe numele companiei tale va trebui sa adaugi datele firme.
Ce fac daca doresc un produs care nu este pe stoc?
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, te rugam sa ne contactezi telefonic la nr. 0742203383 sau pe mail contact@bioveg.ro si noi iti vom oferi informatii despre produs.
Cand se livreaza produsele?
Toate produsele comandate de pe www.bioveg.ro sunt livrate in toata tara prin intermediul serviciilor de curierat rapid.
Expedierea produselor existente în stoc, se face a 2 a zi, pentru comenzile preluate pana la ora 11.00, în zilele de lucru.
Pentru comenzile preluate după ora 11:30, expedierea se face în a 3 a zi lucrătoare.
Ce fac în cazul în care coletul nu s-a livrat la timp?
Facem totul in asa fel incat produsele comandate sa ajunga la tine in cel mai scurt timp. Pot aparea intarzieri in cazuri exceptionale (conditii meteo necorespunzatoare, intarzieri ale curierului din cauza perioadelor aglomerate). In situatiile de acest gen te vom anunta din timp care este statusul comenzii tale si care este timpul estimat de livrare.
Pot ridica coletul de la sediu?
Coletele se livreaza dor prin intermediul serviciilor de curierat, la adresa din comanda.
Cum platesc?
Comanda se poate plati ramburs la curier, cu cardul online sau prin transfer bancar .
Care este politica de retur?
Aici https://www.bioveg.ro/politica-de-retur gasesti politica noastra de retur.